Laatste publicaties
- Door het bestuur op 21 mrt 2011Corinne Brouwers heeft sinds 2008 haar eigen bureau in Haarlem. Daarvoor werkte zij ondermeer bij bureau Friedhoff en van Heerde en bij bureau Architec. Daarnaast is Corinne actief betrokken door lidmaatschappen van Welstandscommissies en Monumentencommissies in Noord-Holland.
Nieuw lid: Marnix van der Meer
Door Marnix van der Meer op 21 mrt 2011Mijn naam is Marnix van der Meer. In 2002 kreeg ik de opdracht om een watertoren te transformeren tot een torenwoning. Dat was een mooie aanleiding om mijn bureau Zecc Architecten in Utrecht te starten. Ik werkte op dat moment nog bij Meyer & Van Schooten.
Nieuw lid: Like Bijlsma
Door Like Bijlsma op 21 mrt 2011Mijn naam is Like Bijlsma. Ik ben iemand met een brede interesse. Afgestudeerd als architect (TUD,1999) en als economisch geograaf (RUU, 1989) doe ik verschillende soorten werk.
BLOG: Van kantoor naar Huis
Door Anoniem op 20 jan 2011BLOG: hoezo rommelig
Door Anoniem op 2 jan 2011Verslag excursie Amersfoort
Door Paola Huijding op 2 jan 2011Enkele ontwikkelingen van Amersfoort stonden in deze excursie centraal. Het gevarieerde programma is in staat geweest ons de schaalsprong van het stedelijke weefsel tot aan het interieur van een architectenbureau te laten zien. Van stoel tot stad, dus.
Digitaal archief Plakkaat
Door Jurriaan van Stigt op 2 jan 2011Verslag excursie China 2010
Door het bestuur op 5 dec 2010Voor u ligt het boekje waarin enkele leden van de reis hun ervaringen in woord en/of beeld hebben vastgelegd. Er is getracht deze ervaringen van de beide groepen naast elkaar te zetten zodat er wellicht een breder beeld ontstaat voor degenen die deze reis niet meemaakten.BLOG: 9 dec 16:00 uur Boekpresentatie 'Working with Architectonic DNA'
Door Anoniem op 3 dec 2010Op donderdag 9 december presenteert Mathias Lehner bij het Podium voor Architectuur zijn nieuwste publicatie 'Working with Architectonic DNA' in het Outlook gebouw (Cepezed) op Schiphol, in het kantoor van SADC (Schiphol Area Development Company NV).
BLOG: Pjotr Gongrijps vragen!
Door Anoniem op 28 nov 2010Op verzoek van Pjotr naar aanleiding van zijn bijdrage op de avond van het gesprek deze vragen