Laatste publicaties
- Door Jurriaan van Stigt op 10 apr 2011Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst VillAetA bij Herder van der Neut architecten werd er al melding van gemaakt. De plannen om het illustere architectuurblad FORUM in zijn oorspronkelijke vorm van tijdschrift opnieuw uit te geven zijn inmiddels klaar.
BLOG: 'Down Detour Road' - An architect in search of a practice van Eric J. Cesal
Door Marianne Loof op 3 apr 2011BLOG: Expositie Paulus van Vliet
Door Anoniem op 1 apr 2011Expositie van beeldbewerking door Paulus van Vliet in Galerie Hal/Ham/19 in Utrecht Van 1 mei tot en met 15 mei 2011
Verslag 2011 VillAetA: Haarlem
Door Fridjof van den Berg op 25 mrt 2011Om 12.30 uur vertrekken we met zeker 35 leden op voor het merendeel OV fietsen vanaf het heringerichte stationsplein met zijn monumentale station (1906) van de architect Dirk Antonie Margadant (1849-1915) met zeer mooi fietsweer.Nieuw lid: Marnix van der Meer
Door Marnix van der Meer op 21 mrt 2011Mijn naam is Marnix van der Meer. In 2002 kreeg ik de opdracht om een watertoren te transformeren tot een torenwoning. Dat was een mooie aanleiding om mijn bureau Zecc Architecten in Utrecht te starten. Ik werkte op dat moment nog bij Meyer & Van Schooten.
Nieuw lid: Like Bijlsma
Door Like Bijlsma op 21 mrt 2011Mijn naam is Like Bijlsma. Ik ben iemand met een brede interesse. Afgestudeerd als architect (TUD,1999) en als economisch geograaf (RUU, 1989) doe ik verschillende soorten werk.
BLOG: Van kantoor naar Huis
Door Jurriaan van Stigt op 20 jan 2011BLOG: hoezo rommelig
Door Anoniem op 2 jan 2011Verslag excursie Amersfoort 2011
Door Paola Huijding op 2 jan 2011Enkele ontwikkelingen van Amersfoort stonden in deze excursie centraal. Het gevarieerde programma is in staat geweest ons de schaalsprong van het stedelijke weefsel tot aan het interieur van een architectenbureau te laten zien. Van stoel tot stad, dus.
Digitaal archief Plakkaat
Door Jurriaan van Stigt op 2 jan 2011