In memoriam Martien van Goor
Architect – voormalig directeur GGH Architecten
Geschreven door Eric Huijten van GGH Architecten.
Martien van Goor is in 1944 geboren te Haarlem.
Architect – voormalig directeur GGH Architecten
Geschreven door Eric Huijten van GGH Architecten.
Martien van Goor is in 1944 geboren te Haarlem.
Excursie Brussel
Van 6 t/m 8 november 2025 hebben wij met 33 personen een excursie gemaakt naar Brussel.
Excursiegids en reisverslag zijn beschikbaar / te downloaden.
Het verslag is gemaakt op basis van de foto’s van deelnemers en samengesteld door Ton van Name
Het nummer wordt 23 januari 2026 om 16:30 gelanceerd in het Nieuwe Instituut, Rotterdam.
Forum: #1, van de reeks 2025-2030 is (bijna) gereed!
Tijdens de bestuursvergadering op 18 november 2025 hebben we voor de laatste keer afscheid genomen van Jojanneke Tap als bestuurslid. Onze voorzitter, Jan Poolen, overhandigde haar het afscheidscadeau, “Prent Jojanneke tap, vormgever Sander Knegt”.
De lancering staat gepland voor januari 2026, en de exacte releasedatum maken we binnen enkele weken bekend.
‘Ik wilde al heel jong architect zijn. Ik weet niet waarom. Ik geloof omdat - als er gestukadoord werd - het zo heerlijk rook’.
Excursie Belgische kust
Van 22 t/m 24 mei 2025 hebben wij met 26 personen een excursie gemaakt langs de Belgische Kust, van Het Zwin op de grens met Nederland tot De Panne aan de grens met Frankrijk.
Excursiegids en reisverslag zijn beschikbaar / te downloaden.
Sinds 18 maart 2025 ben ik afgestudeerd aan de Academie van Bouwkunst te Amsterdam in studierichting Architectuur. Gedurende mijn studie ben ik werkzaam bij BRTArchitecten, mijn huidige werkgever.
Lisa van der Slot van der Slot is hoofdredacteur van de komende FORUM reeks. Ze neemt het stokje over van Machiel Spaan.
Het centrale thema van de reeks wordt: “What can we do?”.
Mijn naam is Marcel Snellenberg, architect en partner bij RIENKS Architects in Breda en na een studie planologie (afgemaakt zelfs) als architect afgestudeerd aan de Academie van Bouwkunst in Tilburg.