Laatste publicaties
- Door Nina Aalbers op 7 dec 2014Sinds 2012 ben ik architect. Ik heb inmiddels een eigen bureau - Architectuur MAKEN - en werk bij Groosman in Rotterdam.
Verslag jaarvergadering 28 juni 2014
Door Anoniem op 27 aug 2014Verslag jaarvergadering 28 juni 2014 in de IJkantine, Amsterdam Noord
Bestuursleden:
Aanwezig: Joke Vos, Diederik Dam, Jurriaan van Stigt, Mathias Lehner, Harrie van Helmond, Francisca BenthemFotoverslag De Wadden
Door Anoniem op 27 aug 2014In mei 2014 was er een bijzondere excursie naar De Wadden. Daarvan is deze serie fraaie foto's:
Nieuw lid: Ingrid Petit
Door Ingrid Petit op 7 aug 2014I am a French self employed architect, working in the north of France. I have professional links with the Netherlands for 6 years. I was student at the Tu delft in 2000/2001.Nieuw lid: Niké van Keulen
Door Niké van Keulen op 7 aug 2014Tijdens haar studie aan de Wageningse Universiteit was Niké van Keulen al gefascineerd door landschappelijke stedenbouw, zoals dat voren komt in het cum laude beoordeelde en prijswinnende project Melun-Sénart / ville nouvelle.Nieuw lid: Loes Goebertus
Door Anoniem op 12 jul 2014Ik ben in 2011 cum laude afgestudeerd aan de Technische Universiteit Delft. Daarna heb ik bij diverse architectenbureaus gewerkt. Momenteel werk ik bij AG Architecten, waar ik onder andere aan het interieur van de universiteitsbibliotheek Groningen werk.Nieuw lid: Martin Sobota
Door Martin Sobota op 8 jul 2014Ik ben architect en stedenbouwer met Duitse achtergrond en een van de oprichters van het bureau Cityförster Architects & Planners. Ik heb in Hannover en Oslo gestudeerd en kwam in 2003 voor een vervolgstudie op het Berlage Instituut naar Rotterdam.Foto's jaarvergadering 2014
Door Anoniem op 1 jul 2014Op zaterdag 28 juni was de jaarvergadering van AetA, met aansluitend een excursie. Harrie van Helmond maakte een hele serie foto's van de vergadering en van de excursie. Deze staan in de galerij (rechts).
Wijnand Looise maakte deze foto's:
Voorproef op verslag De Wadden
Door Anoniem op 1 jul 2014In mei 2014 was er een bijzondere excursie naar De Wadden. Als voorproef op het volledige verslag, hierbij het stuk van Ria Smit over Woning Harkebuurt (Oosterend, Texel) van Mels Crouwel.
Verslag 100 jaar Werkbund
Door Anoniem op 20 mei 2014Otto van Dijk heeft gevolg gegeven aan de uitnodiging van de Werkbund aan AetA-leden om op 16 mei 2014 naar Keulen te komen. De Werkbund bestaat 100 jaar en daar was een tentoonstelling en een feestje aan gekoppeld. Hierbij Otto’s verslag van die dag.